زندگینامه شهیده نسرین افضل
نگارش در تاريخ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, توسط محمد رضا قويدل

پدر آسمانی ام سلام

از پنجره ی کوچک تنهایی ام باتو حرف می زنم .از پشت دیوار دلتنگی هر شب با قایق غم در رود خانه ی اشکهایم برای یافتن تو تا انتهای ظلمت پارو می زنم .

امروز در حالیکه بارفتن تو تنها شده ام ،چشمان مهربان تورا از لابه لای شهر ستاه ها می بینم که با من قصه ی امید را می گویند ،ولی دریغااز وقتی که تو رفته ای شکو فه های امیدم نیز پژمرده اند .

می دانستم به سفری طولانی می روی،می دانستم سفری سخت پیش رو داری.

می دانستم باید قدر باتو بودن را بدانم ،از این که می رفتی اندهگین می شدم ،اما امید داشتم که مثل همیشه دوباره می ایی وبرایم یک دنیاعشق ارمغان می اوری..........................

اما این بار سفرت طولانی تر شده بود ،بیش از همیشه انتظار کشیده بودم ،چشم به انتهای کوچه می دوختم و خودرا اماده استقبال ازتو می کردم ،اما احساسم با دفعه های پیش فرق داشت.انگار چیز دیگری می گفت.خسته شده بودم از چشم به راهی ،از دل تنگی ،از انتظار.

انروز وقتی با تنی خسته از کوچه خلوت به خانه امدم ،انقدر چشمانم خسته بود که خیلی زود به خواب رفتم وهنوز چشمانم سیر خواب نشده بود که باید بیدار می شدم ،باران و برگ های پاییزی بیشتر از روز های قبلی بود ابرها اجازه ی تابیدن به خورشید را نمی دادند ومن با یک دنیا غم و اندوه بیدار شدم.

با دیدن چفیه ی پدردانستم که روزهای خوب با پدر بودن تمام شده است.ان لحظه که فهمیدم چرا پدر شب اخر بیشتراز همیشه نوازشم کردوبرایم حرف زد لالایی خواند.

پدر جان ان روز اغاز تنهایی من بود ،اغاز گوشه نشینی ،خیره شدن به قاب عکس تو وفکر کردن به خاطرات خوب گذشته ،وشبانه اشک ریختن،دور از چشم مادر و ..............

بابا،چه شد که این گونه پر کشیدی،چه شد که این چنین بیقرار و شیدایی،رفیقان با تو چه گفتند وچه شنیدی؟

پدر عزیز،یگانه جواهر گمشده ی من،این نوشته و این نامه رابا این حال که می دانم هرگزبه دستت نخواهد رسید ،می نگارم وباز از خداوندمی خواهم سخنانم رابه گوشت برساند ،شاید که فرجی شود ومن نیزبه دیدارتو بشتابم تا غم های نگفتنی را با تو بگویم که فقط تو سنگ صبورمن بودی و بس

یاعلی



*نوشتار:هانیه

*تقویم زندگی بابا:21سال زندگی مجرد +3سال متاهل = 24سال عمر مفید

نتیجه:یک فرزند وخیلی چیزهای دیگر که هیچکی یادش نیست

*مخا طب :خیلی ها

*زیر نظر :هیچکی

*گیرنده:پدر آسمانی ام

*تقدیم به: بابام 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: